Hei #StiketsLover!
![]() |
Siden den gang har Stikets tatt oppgaven med å hjelpe familer meget særiøst, og satset bredt. Derfor satser vi videre mot å gjøre Stikets til en innovativ kvalitetsbedrift, som stadig leverer bedre produkter og arbeider på etisk vis.
Vi i Stikets tror produktivitet og gode verdier hører sammen. Per i dag har vi mer enn 300 000 kunder fra 40 ulike land i Europa og resten av verden.
Stikets' hovedmål er å gjøre hverdagen enklere for familer. Dette er årsaken til at vi tenker innovativt og stadig skaper nye kvalitetsprodukter, som klistrelapper eller personlige hemper for klær.
Samtidig ønsker vi som bedrift å aktivt samarbeide med samfunnet om en mentalitetsendring. I tillegg til å støtte veldedighetstiltak, som for eksempel ved donasjoner til the Food Bank, er vi engasjert i arbeid for likestilling og en hverdag som gjør arbeid og familieliv forenlig.
![]() |
Vi vil alle det beste for våre familier. Derfor er våre produkter, både merkelappene beregnet for barnas eiendeler, samt resten av vårt utvalg personlig tilpassede produkter, produsert med slik kvalitet at de skal vare lenge. Stikets strykelapper, ID-armbånd og personlige klistremerker har alle bestått den ultimate testen; nemlig barna våre. Med barna som "forsøkskaniner" kommer kun det beste produkt helskinnet gjennom testen. Våre klesmerker tåler både vask og tørketrommel. Klistremerkene tåler oppvaskmaskin og mikrobølgeovn. Vår kvalitetsbevissthet er stor, og vi ønsker å tilfredsstille samtlige behov, også i forhold til kundeservice og leveranse.
Stikets er i konstant utvikling for å tilby familier de beste nye produktene. Også vårt nettsted er i stadig utbedring for å garantere best mulig brukervennlighet. Vi hos Stikets ønsker at enhver kundeopplevelse å være enkel, rask og gledelig; fra utformingen av ditt personlige produkt og bestillingen av dette, til utsjekk og eventuell kundeservice i etterkant av handelen.
Stikets administrerende direktør, Stephanie Marko, ønsket å skape en bedrift av samme høye standard som sine produkter. Hun ønsket å vise at det var mulig å drive en bedrift i vekst, selv i økonomiske krisetider og uten å kompromissere sine sterke forsoningsverdier. Hun ønsket også å drive en bedrift der kvinner kunne jobbe uten å måtte gi slipp på sin mammarolle, og der de i tillegg kunne oppnå sine fulle profesjonelle ambisjoner.
Dette gir i praksis utslag i en intensiv arbeidsdag fra kl. 9 om morgenen til kl. 5, og fleksitid, som samsvarer med barnas skoledag. Videre er Stikets opptatt av muligheten til å jobbe hjemmefra, og evaluerer arbeid basert på resultat heller enn tiden investert i jobben. Bedriften har også et lekeområde for barna til de ansatte.